wtorek, 11 listopada 2014

Proces twórczy

Dzisiaj na blogu instruktaż .
Oto jak można zmienić pudełko w coś niespotykanego . Możecie być pewni ,że w sklepie tego nie kupicie :)
Prezent wyjątkowy ,pojemniczek na drobiazgi .

 Pojemnik po balsamie dokładnie myjemy i suszymy ,ja zostawiłam naklejkę bo była nie do ruszenia

 Nakładamy gesso

 Żeby nie przebijało nałożyłam dwie i czekam aż wyschnie

 Wybieramy tusz i zaczynamy myśleć nad kompozycją .Jako tło -gaza

 Przyda się również taśma washi


 Brzeg pokrywki również potraktowałam taśmą jako zabezpieczenie przed zadrapaniami .

 Teraz można poszaleć z kwiatami,tuszujemy jeśli nie mają odpowiedniego koloru


 Na wieczku znalazł się retro uchwyt

 Jako dodatki ,mini buteleczka, cekiny, guziki , ćwieki ,mikro kulki  itp

 Oto efekt końcowy .


Dziękuję za uwagę :)
Pozdrawiam
Ewa M

17 komentarzy:

  1. Cudowne Ci wyszło to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie ozdobione pudełeczko. Uwielbiam takie ukwiecone i wymediowane zarazem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewaaaa, cudo. Pudełeczko jest przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Niesamowicie je ozdobiłaś, wygląda jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jestem w szoku jak ożywiłaś te pudełeczko, w sumie to nadałaś mu drugie życie, Jestem pod ogromnym wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja,świetny pomysł i efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)
    zapraszam do udziału w konkursie DIY "Creative Christmas 2014"
    http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/2014/11/konkurs-diy-creative-christmas-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo :) pierwszy raz widzę coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! This is amazing! Please, e-mail at kiranska(at)abv.bg regarding your DT application at Card Mania challenge blog. Hugs, Ani

    OdpowiedzUsuń